[ar] [ca] [cpf] [de] [en] [es] [fr] [it]

Preguntes i respostes a l’entorn de SPIP.

Sujets : 10 Sujets résolus :  42 %

52 visiteurs en ce moment

Inici > Fòrums de discussió >  Administració, gestió i configuració del lloc > Com i on especificar l'adreça electrònica del destinatari d'un (...)

Com i on especificar l'adreça electrònica del destinatari d'un formulari? Résolu

per  Guillem - 26 de juny de 2010 18:53 - Respostes : 1

Salut,

Estic mirant d’implementar un formulari de contacte en SPIP però no aconsegueixo entendre com cal especificar l’adreça a la qual serà enviat. El formulari que prenc com a referència és el que es troba a formulaires/ecrire_auteur (.html i .php).

A l’arxiu php trobem, dins la funció de tractament, la crida a la funció envoyer_mail:

1. $envoyer_mail($mail, $sujet, $texte, $adres, "X-Originating-IP: ".$GLOBALS['ip']);

Segons la documentació del codi el primer argument, és a dir $mail, correspon a l’adreça electrònica del destinatari, és a dir, de la persona que rebrà les dades que el visitant hagi escrit en el formulari.

El meu dubte és, d’on treu el valor aquesta variable $mail? I, per tant, com m’ho faig per a canviar-ho? (vull posar el meu correu).

Gràcies d’avançada,

• Finalment he trobat la solució jo sol però la exposo aquí per si a algú més li fa servei.
    Efectivament, $mail és la variable que guarda el correu al qual serà enviat el formulari. No he descobert d’on treu el valor però, sigui com sigui, el podem definir nosaltres just una línia abans:

1. $mail = $GLOBALS['meta']['email_webmaster'];

Això farà que la variable $mail prengui com a valor l’adreça electrònica que hem definit dins l’espai d’edició a la secció Configuració > Adreça electrònica del webmestre (opcional).

En conjunt, les últimes 5 línies de la funció de tractament quedarien així:

1. $mail = $GLOBALS['meta']['email_webmaster'];
    2. $envoyer_mail = charger_fonction('envoyer_mail','inc');
    3. $envoyer_mail($mail, $sujet, $texte, $adres,"X-Originating-IP: ".$GLOBALS['ip']);
    4. $message = _T("form_prop_message_envoye");
    5.  
    6. return array('message_ok'=>$message);

Descarregar

•  

Respondre a la qüestió

« Com i on especificar l'adreça electrònica del destinatari d'un formulari? »

Paraules clau

Podeu etiquetar aquesta pàgina del fòrum amb les paraules clau que us semblin més apropiades; permetran als futurs visitants del lloc orientar-se millor:

1. Installation, mise à jour

2. Utilisation de l’espace privé

3. Administration, gestion, configuration du site

4. Créer ses squelettes

Qui sóu?

per pertinença | per data