[ar] [ca] [cpf] [de] [en] [es] [fr] [it]

Preguntes i respostes a l’entorn de SPIP.

Sujets : 10 Sujets résolus :  42 %

70 visiteurs en ce moment

Inici > Fòrums de discussió >  Utilització de l’espai privat > Problema a l'hora d'utilitzar l'espai privat amb Windows (...)

Problema a l'hora d'utilitzar l'espai privat amb Windows XP.

per  Carles F. - 21 de desembre de 2004 20:52 - Respostes : 2

Primer que tot enhorabona a tota la gent que d’una o d’altra manera esta contribuint a desenvolupar el sistema SPIP, i tambe a la gent que ho fa possible en català.

Sòc un principiant, i el meu problema és el següent:
Jo treballe amb GNU/Linux i des d’aquest sistema veig perfectament tant el text com les icones de l’espai privat, però quan accedisc des del S.O. Windows XP ( ja siga en el mateix equip o des d’un altre) no veig el text.
Com que sòc principiant és un problema per que encara no tinc identificades les icones.

Algú em pot indicar com resoldre el problema?

Moltiiiissimes Gràcies,

Calres F. (València)

• Suposo que només és un problema de configuració de l’espai privat. A la barra on hi ha les icones més petitones n’hi ha una que et permet escollir entre veure només les icones, les icones i el text o només el text. És la que es troba just al costat de la que et permet triar entre pantalla gran i pantalla petita. De tota manera, passant el ratolí per damunt de les icones hauríes de veure el text.

Espero que et serveixi !

• Grácies per la teua resposta.

El problema és que faig "clic" a les icones que esmentes i em quede igual.

Ho he provat amb el I. Explorer., el Mozilla 6.0 i el Firefox 1.0. i res.

El problema és que estic possant en marxa la nova pàgina d’ATTAC-PV i jo utilitze MDK, però gran part de la gent utilitza windows i a l’hora de cogestionar el portal, és on esta el problema i per això he de resoldre aquesta qüestió.

Gràcies!!!!

•  

Respondre a la qüestió

« Problema a l'hora d'utilitzar l'espai privat amb Windows XP. »

Paraules clau

Podeu etiquetar aquesta pàgina del fòrum amb les paraules clau que us semblin més apropiades; permetran als futurs visitants del lloc orientar-se millor:

1. Installation, mise à jour

2. Utilisation de l’espace privé

3. Administration, gestion, configuration du site

4. Créer ses squelettes

Qui sóu?